fredag den 9. september 2011

Dennis' massagestol/afsindig forbrænding af Ben&Jerrys

Man må jo naturligvis være nyfriseret op til sit bryllup, så i dag har jeg været på besøg i Dennis Knudsens salon for at gøre mit ellers så nydelige hår helt perfekt (jeg har virkelig prøvet at passe på det de seneste måneder). Well, der ER altså dejligt derinde, og...no shit... jeg synes, det er pengene værd. Dels fordi håret bliver fint og får både lyst sommerskær og en rigtig frisure, men måske allermest fordi de har massagestole ovre ved hårvasknings-vaskene. Arh men altså..."Værsgo at læne hovedet tilbage", - klik - og så starter massage-monstret ellers. Seriøst! Hele vejen fra skuldrene og ned til nummeren... det er nærmest uintelligent, hvis ikke den er kopieret af (dyre) frisører verden over, for det er sgu lige prikken over i'et. Mmmh...afslappet ryg og snorlige bryllupsfrits. Styrede lige hen i mod H&M bagefter og købte en hue. Det er i øvrigt uden sammenhæng med frisuren; jeg prøvede bare en nice hue i Esprit for nylig som ikke huede min pengepung, og så er det jo ofte med den slags, at man kan få noget lignende i H&M til en femtedel af prisen. And it worked!

Solen havde overrasket år 2011 og var smurt ud over eftermiddags-København, da jeg skulle vende næsen hjemad. Det kaldte på en is...selvfølgelig en Ben & Jerrys. Kald mig konventionel, men jeg ER altså dybt afhængig af den is. Det er mig umuligt at komme isfri forbi den lille isbutik, der ved Kongens Nytorv. Blev enig med mig selv om, at jeg kunne forsvare isspisning, hvis jeg gik hele vejen hjem. Så det gjorde jeg, købte en kæmpe is, tog jakken af og satte det ene ben foran det andet. Faktisk en dejlig tur, men jeg har garanteret kun forbrændt en enkelt fisk fra Phish-food...GODT men ikke skal i en brudekjole om 29 dage...

Ingen kommentarer: